مهدی قایدی ، مسی شد/عکس

به گزارش جهان صنعت نیوز:   شباب الاهلی در دیداری از هفته دهم رقابت های لیگ امارات، در دربی دبی برابر النصر به تساوی یک – یک رسید تا این تیم برای سومین هفته متوالی بازی را با یک نتیجه مساوی به پایان برساند. در این دیدار مهدی قایدی از دقیقه ۵۹ به جای محمد جمعه وارد زمین شد و در دقیقه ۶۳ دروازه حریف را باز کرد.


روزنامه مشهور الاتحاد امارات در شماره امروز خود با تیتر “قایدی مسیِ الفرسان”به تمجید از این بازیکن ایرانی پرداخته است. الفرسان لقب شباب الاهلی و به معنای شوالیه های سرخ است. در این گزارش آمده است: حضور مهدی قایدی بازیکن ایرانی شباب الاهلی در مسابقات، نه با دقایق بازیش، بلکه با اضافه شدن او و تاثیری که در هر حضوری که در ترکیب الفرسان می گذارد، سنجیده می شود.

علیرغم نیمکت نشینی، اما همواره روی او به عنوان یک برگ برنده در دستان مهدی علی (سرمربی شباب الاهلی) حساب می شود. حضور او در لیگ کشورمان با داشتن استعداد بالای فوتبالی، دریبل های موفق و توانایی اش در نفوذ به خط دفاعی حریف، توجه ها را به خود جلب کرده و قلب هواداران را مجذوب خود کرده است. او تور دروازه ها را به لرزه در می آورد، راه حل های گلزنی پیدا می کند و و به تیمش کمک می کند.

قایدی، مسی شد/عکس

پس از اینکه در بازی با الشارجه در هفته چهارم ادنوک لیگ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و تنها در ۴۵ دقیقه دو گل به ثمر رساند، دو روز پیش با گلزنی در دربی دبی درخشش خود را تکرار کرد. او تنها ۴ دقیقه پس از ورود به زمین و تعویض با محمد جمعه، با یک فرار خوب به دفاع حریف نفوذ کرد و توپ را با لمس هنری زیبا در درون دروازه النصر قرار دارد و باعث پیش افتادن شباب الاهلی شد. 

این بازیکن ۲۲ ساله که از سوی هواداران استقلال به “مسی” ملقب شده است، با درخشش هایش تایید کرد که او یک خرید امیدوارکننده و یک استعداد بزرگ است که در ادامه فصل در لیگ حرفه ای ادنوک لیگ امارات حضور زیادی خواهد داشت.

او در ۹ بازی که برای شباب الاهلی انجام داده تنها در ۴ دیدار از ابتدا به میدان رفته است. علیرغم غیبت مکرر در تمرینات شباب الاهلی که به دلیل حضور با تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی رخ داده، اما تأثیرات او و بازی که ارائه می کند در درون زمین مشخص است. به لطف همکاری و هماهنگی بین او و سایر بازیکنان و ادغام او با فضا و جو لیگ ما، عملکردی که او ارائه می دهد عالی است.

انتظار می رود قایدی به لطف اعتماد به نفس زیادی که در تیم به دست آورده و تشویق های مستمر هواداران و کادر فنی و مدیریت باشگاه، به درخشش خود در بازی های بعدی ادامه دهد تا بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه کند و به شباب الاهلی در راه قهرمانی و کسب عناوین مختلف کمک کند.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 231070
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا