لوتار ماتئوس برای آمدن به ایران چقدر پول گرفته؟

به گزارش جهان صنعت نیوز:   احتمالا ویدئوی حضور لوتار ماتئوس در تهران ظرف ۴۸ ساعته گذشته، حداقل چند بار در فضای مجازی مقابل چشمان شما آمده است. او دنبال علی دایی بود و می‌گفت آقای گل سابق جهان در تهران است، ولی جواب تماس‌ها و پیام‌هایش را نمی‌دهد. در کنار این، ویدئوهای دیگری هم از حضور او به همراه آندریاس برمه (زننده گل برتری آلمان در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ مقابل آرژانتین) مارکوس مرک (داور پیشکسوت آلمان) و همین‌طورپیر لوییجی کولینا (یکی از برترین داوران جهان و رئیس کمیته داوران فیفا) در فضای مجازی منتشر شد.


حضور ناگهانی آن‌ها در تهران، غافلگیری بزرگ روز جمعه بود. خیلی‌ها مشتاق بودند بدانند میزبان این چهره‌های سرشناس چه کسانی هستند؟ فدراسیون فوتبال؟ یک باشگاه فوتبال؟ یک شرکت بزرگ خصوصی؟ احتمالا به ذهن هیچکس خطور نمی‌کرد که ماتئوس و برمه به همراه دو چهره مطرح دنیای داوری تنها برای قیچی کردن روبان افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی در تهران آمده باشند، اما این عین واقعیت بود. یک فرد متمول که به تازگی باشگاهی مدرن افتتاح کرده، با پرداخت رقمی بین ۵ هزار تا ۱۰هزار دلار، آن‌ها را برای ۲۴ ساعت به تهران کشانده بود.

جالب اینجاست که در مراسم افتتاحیه این باشگاه بدنسازی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم حضور داشت! گویا ماتئوس گران‌ترین مسافر این سفر ۲۴ ساعته به ازای دریافت ۱۰ هزار دلار (حدودا ۲۵۴میلیون تومان) بوده است، البته معلوم نیست ریشه این پول‌ها از کجاست و این ولخرجی‌های یک شبه بر چه مبنایی صورت می‌پذیرد

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 257212
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا