حمله استقلالی‌ها به صفحه اینستاگرام الکس نوری/عکس

به گزارش جهان صنعت نیوز: الکساندر نوری، سرمربی دورگه ایرانی آلمانی مورد نظر باشگاه استقلال که گفته می‌شود ظرف امروز یا نهایتاً فردا به عنوان جانشین فرهاد مجیدی از سوی باشگاه استقلال معرفی میشود با حضور پرشور طرفداران استقلال مواجه شد.


از صبح امروز طرفداران تیم استقلال به صفحه نوری رفتند و تعداد دنبال کننده‌های این صفحه که در اوایل صبح امروز حدود ۲۰ هزار نفر بود تا حدود ساعت ۱۵ به ۵۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

اما از دیگر موارد جالب توجه در صفحه نوری کامنت های طرفداران استقلال است که با ارسال پیام هایی مانند خوشامدگویی به وی و یا قرار دادن قلب های آبی رنگ در کنار تاج طلایی رنگ به او خوشامد گفته‌اند.

تعدادی دیگر نیز برای الکساندر نوری نوشتند «زودتر بیا که منتظرت هستیم». برخی هواداران استقلال نیز نوری را با اسم «الکس جون» مورد خطاب قرار داده و با قرار دادن ۴ عدد جام قهرمانی نوشته اند که «منتظریم با تو پنجمین جام قهرمانی لیگ برتر را هم به دست بیاوریم».

شاین ذکر است؛ افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهند به احتمال زیاد این گزینه ظرف ساعات آینده به عنوان سرمربی فصل بعد تیم استقلال معرفی خواهد شد.

عکس| استقبال عجیب استقلالی ها در صفحه اینستاگرام الکساندر نوری

عکس| استقبال عجیب استقلالی ها در صفحه اینستاگرام الکساندر نوری

عکس| استقبال عجیب استقلالی ها در صفحه اینستاگرام الکساندر نوری

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 268437
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا