بیانیه تند پرسپولیس؛ از آن فرد شکایت می‌کنیم!

به گزارش جهان صنعت نیوز: باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای راجع به مصاحبه یک فرد که ادعا کرده معاون اقتصادی باشگاه است، واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: فردی که ادعا کرده معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس است بیش از چهار ماه است که برکنار شده و هیچ سمتی در باشگاه ندارد.

این فرد کمتر از یک ماه به عنوان معاون اقتصادی مشغول به کار بود اما بعد از اینکه مشخص شد نگاه ورزشی ندارد و از حضور در باشگاه پرسپولیس به دنبال اهداف دیگری است، از کار برکنار شد و این موضوع همان زمان رسما به او اعلام شد.

حال اینکه چطور می‌شود او بعد از چند ماه به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس مصاحبه و جملات سخیفی را بر زبان می‌آورد، خیلی از مسائل را روشن می‌کند. ضمن اینکه معاونت اقتصادی باشگاه از همان زمان به فرد دیگری‌ سپرده شده و ایشان در هماهنگی کامل با باشگاه فعالیت می‌کند.

موضوع دیگر اینکه از رادیو به عنوان رسانه ملی تعجب می‌کنیم که چطور بدون تحقیق اقدام به مصاحبه با فردی معلوم‌الحال می‌کنند و به اشخاصی تریبون می‌دهند که حتی درباره سمتش دروغ می‌گوید!

باشگاه پرسپولیس حق شکایت از این فرد را برای خود محفوظ می‌داند و در سریعترین زمان ممکن اقدام حقوقی لازم را درباره این فرد انجام خواهد داد.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 275385
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا