اکران مردمی فیلم روز ششم برگزار شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: نخستین اکران مردمی فیلم «روز ششم» شامگاه روز جمعه سوم تیرماه در پردیس سینمایی کوروش با حضور حجت قاسم زاده اصل کارگردان و مصطفی زمانی، مهران احمدی ، مهدی حسینی نیا و بهاره افشاری بازیگران فیلم برگزار شد.


پیش از نمایش این فیلم، عوامل حاضر در این اکران دقایقی با مخاطبان صحبت کردند. در این بین مهران احمدی از آینده سینمای ایران ابراز نگرانی کرد و گفت :« این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می رسد با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنبال کار دیگری برویم ، اتفاقا من آشپز خوبی هستم و شاید بتوانم در آینده به جای فعالیت در سینما آشپزی کنم »

احمدی با اینحال ابراز امیدواری کرد که وضع سینما در آینده تغییر کند : « با همه این حرف‌ها همچنان امیدوارم که اوضاع سینما بهتر از این بشود و تماشاگران از دیدن فیلم لذت ببرند.»

در ادامه حجت قاسم زاده ، مصطفی زمانی ، بهاره افشاری ، مهدی حسینی‌نیا هم با تشکر از حضور مردم برای تماشای فیلم «روز ششم» نکاتی را درباره اوضاع سینما و بازی در این فیلم بیان کردند.

در این اکران مردمی مصطفی زمانی، مهدی حسینی نیا ، نیلوفر کو خانی ،بهرام ابراهیمی ،محسن مسافرچی ، مهران احمدی ،بهاره افشاری ،کورش کبیری ،حجت قاسم زاده ،حسین رامه ، اریانا قاسم زاده شرکت داشتن.

فیلم «روز‌ششم» نخستین ساخته سینمایی حجت قاسم زاده اصل است که اکران خود را از روز چهارشنبه یکم تیرماه در سینماهای سراسر کشور شروع کرده است

فیلم و عکس گروه باکس افیس ایران

مهدی فرهادی فر ، ارش زنگیشه ای

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیده
شناسه : 271235
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا