پشتیبانی از زبان فارسی به کلاب هاوس اضافه شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: کلاب هاوس ماه گذشته پشتیبانی از ۱۳ زبان جدید را در نخستین موج پشتیبانی از زبانهای بومی اضافه کرد. اکنون این شبکه اجتماعی صوتی پشتیبانی از ۱۳ زبان دیگر را اضافه کرده است. زبانهای جدید موجود در این پلتفرم شامل عربی، بنگالی، چینی ساده، چینی سنتی، فارسی، هوسه، ایگبو، ماراتی، نپالی، سومالی، تایلندی، ترکیش و یوروبا هستند. در حال حاضر زبانهای جدید تنها در دستگاههای اندرویدی قابل دسترس هستند اما این شرکت اعلام کرد به زودی پشتیبانی برای نسخه iOS و زبانهای بیشتر اضافه می شود.


علاوه بر افزودن زبانهای جدید، کلاب هاوس اعلام کرد قابلیت “علاقه مندی‌ها” (Interests) را به “موضوعات” (Topics) تغییر نام می دهد. این قابلیت به کاربران کمک می کند اتاقها، کلوبها و افراد با علایق مشترک یا مهارتهای مشابه را پیدا کنند و در حال حاضر در دسترس کاربران هر دو نسخه اندرویدی و iOS قرار دارد.

بر اساس گزارش ایندیا تایمز، کلاب هاوس اخیرا قابلیتهای جدیدی مانند پخش مجدد فراهم کرده است که به کاربران اجازه می دهد کل برنامه زنده اتاقی که در آن حضور داشتند را مجددا گوش کنند. همچنین یک برنامه جایزه باگ را راه اندازی کرده که جایزه‌های آن برای گزارش نواقص اپلیکیشن از ۱۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 233040
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا