تاریخ نهایی برگزاری الکامپ اعلام شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  با شیوع کرونا در جهان و ورود آن به ایران از اسفندماه سال ۱۳۹۸، بسیاری از نمایشگاه‌ها به تعویق افتاده و برخی لغو شدند. بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) نیز ابتدا مقرر بود سال ۱۳۹۹ برگزار شود اما چندین بار به دلیل کرونا به تعویق افتاد و البته الکام‌استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت‌آپ‌ها)  در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به‌صورت آنلاین برگزار شد. پس از آن نیز مقرر بود الکامپ ۲۶ در تیرماه و پس از آن در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شود که باز هم به‌دلیل وضعیت کرونایی لغو شد.


در نهایت پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، تاریخ جدید برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مشخص شد.  بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد لغایت روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.  

در این راستا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه الکامپ در سالی که «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامیده شده، اهمیت مضاعف دارد. پس از سه بار تعویق غیرمنتظره این نمایشگاه به دلیل پاندمی کرونا و هزینه‌های سنگینی که تعویق‌های مکرر به شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات تحمیل کرده است، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران خود را متعهد به برگزاری این نمایشگاه در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه می‌داند. این زمان توسط سازمان توسعه تجارت و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و بر اساس تقویم سالانه نمایشگاهی و فضای موجود نمایشگاهی تعیین شده است.

پیرو درخواست تعداد کثیری از شرکت‌ها مبنی بر برگزاری نمایشگاه الکامپ در زمان مقرر، سازمان نصر تهران که سیاستگذار این نمایشگاه است در هماهنگی با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران نسبت به برگزاری نمایشگاه الکامپ هم‌زمان با نمایشگاه پدافند غیرعامل و با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در موعد مقرر اقدام خواهد کرد. از شرکت‌ها تقاضا می‌شود برنامه‌ریزی‌های خود را برای حضور فعال در نمایشگاه، مطابق روال عادی دنبال و اخبار مرتبط را از طریق سایت نمایشگاه و شبکه‌های اجتماعی رسمی الکامپ را دنبال کنند. آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با برپایی این رویداد بزرگ و کلیدی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تنها از طریق ستاد برگزاری نمایشگاه به مشارکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 273020
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا