«اپل واچ سری ۸» با طراحی جدید

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین خبرنامه «Power On» خود اعلام کرد که مدل رده بالای «اپل واچ» امسال «کمی بزرگ‌تر» از مدل‌های فعلی این دستگاه خواهد بود. «گورمن» به طور دقیق‌تر توضیح می‌دهد که این دستگاه احتمالا دارای نمایشگری خواهد بود که هفت درصد از قبل بزرگ‌تر است. از مدت‌ها قبل شایعاتی وجود داشت که نسخه رده بالا ساعت هوشمند جدید «اپل» پس از عرضه «اپل واچ سری ۴» در سال ۲۰۱۸ با طراحی جدیدی معرفی خواهد شد و اکنون «گورمن» یک بار دیگر آنها را تایید کرده است.

درباره شکل و طراحی آن نیز خبرنگار بلومبرگ توضیح داده که دایره‌ای نخواهد بود و برخلاف گزارش‌های قبلی که به طراحی مربعی‌شکل آن اشاره کرده بودند، «گورمن» طرح جدید را به عنوان «تکاملی از شکل مستطیلی فعلی» توصیف کرده است.

این تمام جزئیاتی نیست که «گورمن» به آن‌ها اشاره کرده. او همچنین اضافه کرده که «اپل» بدنه این دستگاه را از جنس بادوام‌تر تیتانیوم می‌سازد تا استحکام بیشتری برای آن ایجاد کند. «گورمن» علاوه بر این توضیح می‌دهد که «اپل واچ سری ۸» رده بالا از عمر باتری طولانی‌تری بهره خواهد برد که می‌تواند با یک بار شارژ و از طریق یک حالت کم‌مصرف جدید، چندین روز دوام بیاورد.

همچنین تنها ویژگی سلامتی جدید مورد انتظار «اپل واچ سری ۸» نیز یک سنسور دمای بدن است. درباره سایر ویژگی‌های سلامتی آینده دستگاه، سیستم پایش فشار خون احتمالا تا سال ۲۰۲۵ و سیستم نظارت بر قند خون احتمالا تا اواخر این دهه آماده نخواهد بود. «گورمن» در نهایت توضیح داده که «نسخه آتی اپل واچ یکی از محصولات هیجان‌انگیز غول فناوری خواهد بود که در سال جاری معرفی می‌شود.»

اخبار برگزیدهخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 277649
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا