اعترافات وحشتناک مامور سابق سیا در بستر مرگ در خصوص فضاپیماها

به گزارش جهان صنعت نیوز: مرد ناشناس مدعی شد هنگام کار در منطقه ۵۱ یک فضاپیمای فرازمینی را دیده است و حتی ویژگی های یک موجود بیگانه زنده را توصیف کرد. او ادعا کرد که دلیلی که توانسته این چیزهای عجیب و غریب را ببیند، این بود که موقعیت او به عنوان عضوی از ارتش و سرویس های اطلاعاتی به این معنی بود که به او اجازه دسترسی داده شده بود.


این مرد ۷۷ ساله با ریچارد دولان، محقق بشقاب پرنده، صحبت کرد، اما تصمیم گرفت ناشناس بماند، زیرا نگران این بود که اگر هویت واقعی خود را فاش کند، چه اتفاقی می افتد. گفته می شود که این مامور در طول فعالیت خود در سیا از یک نام جعلی استفاده کرده است، بنابراین نام واقعی او هرگز تأیید نشد.

او بین سال‌های ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۰ برای سازمان سیا کار می‌کرد، و مدتی را در یک پایگاه نظامی در جنوب شرقی ایالات متحده گذراند، جایی که آنها شواهد فیزیکی را تجزیه و تحلیل کردند. روزنامه نگار، لیندا مولتون هاو، در سال ۱۹۹۸ با این مرد در ۱۱ ساعت نوار صوتی مصاحبه کرد که در آن او با نام “مامور کیوپر” نامیده می شد.

با این حال، پس از این مصاحبه، گفته می‌شود که سیا به او هشدار داده بود که دیگر در گفت‌وگوهای مربوط به دوران سربازی‌اش شرکت نکند. سپس، در سال ۲۰۱۳، سلامتی او رو به افول بود و او می ترسید که ممکن است بمیرد، بنابراین برای یک مکالمه دیگر، این بار با ریچارد دولان، از مخفیگاه بیرون آمد.

او ادعا کرد که او را به منطقه ۵۱ برده اند تا به مواردی که گفته می شود توسط دولت ایالات متحده پیدا و بازیابی شده است، نگاه کند. او گفت که در میان آنها یک بشقاب پرنده بود که “در ژوئیه ۱۹۴۷ در رازول، نیومکزیکو سقوط کرد و فرود آمد.”

او همچنین ادعا کرد که بیگانگان زنده از این کشتی گرفته شده بودند و او را به مرکز S-۴ منطقه-۵۱ بردند – جایی که او “فراز زمینی های زنده” را دید.

او گفت: “۱۳ یا ۱۵ مایل طول کشید تا به s۴ رسیدیم و آنچه دیدیم مانند نعلبکی بودند و ظاهراً همه موجودات فضایی که در آن بودند مرده بودند به جز یک زن و شوهر و می‌توانستیم در کنار آن فضاپیما راه برویم و وزن کل آن احتمالاً ۱۵۰ تا ۳۰۰ پوند بود.”

کیوپر ادامه داد: “در s۴ ما فیلم کالبد شکافی را دیدیم و سپس سرهنگ گفت که ما با یک بیگانه خاکستری مصاحبه می کنیم.”

سپس دولان پرسید: “این بیگانه خاکستری چه شکلی بود، می توانید کمی آنها را توصیف کنید؟”

که او پاسخ داد:” اندازه سرش در مقایسه با یک انسان، معمولی به نظر نمی رسید. به عنوان مثال، مغز کمی بزرگ‌تر بود و بینی بسیار بسیار کوچک و گوش‌ها بسیار کوچک بود.”

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 309835
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا