ترامپ از رادیو فردا شاکی است

جهان صنعت نیوز:  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به رسانه های گروهی علاقه بسیاری دارد و خط مشی خبری و تبلیغاتی آن ها را به دقت دنبال می کند، این بار نوک پیکان انتقادات خود را به سوی تعدادی از رسانه های دولتی آمریکا گرفت که از آن جمله سی ان ان و رادیو فردا نیز جزو آن هاست.


به گفته رییس جمهوری آمریکا رسانه های کشور آمریکا در حال حاضر اعتبار این کشور را در جهان به شدت پایین آورده اند و از نظر تبلیغاتی بسیار ناکارآمد هستند.

دونالد ترامپ در تازه ترین انتقادات خود از رسانه های آمریکایی این بار به سی ان ان، صدای آمریکا، رادیو اروپای آزاد که رادیو فردا نیز از جمله زیرمجموعه های  آن است پرداخت و عملکرد این رسانه ها را زیر سوال برد.

وی در این اظهار نظر ضمن نقد تندی نسبت به شبکه خبری CNN این رسانه را متهم کرد که مشغول خراب کردن چهره آمریکاست.

وی همچنین در خصوص صدای آمریکا و رادوی اورپای آزاد که رادیو فردا نیز بخشی از آن است، این مجموعه های خبری را به ناکارآمدی متهم کرد.

دونالد ترامپ همچنین وعده داد که به زودی یک شبکه خبری جدید راه اندازی خواهد کرد.

گفتنی است که دونالد ترامپ در طول دوره ریاست جمهوری خود توجه خاصی به رسانه های گروهی داشته و به طور آشکار از برخی از شبکه های خبری مانند فاکس نیوز طرفداری کرده و برخی دیگر را که سیاست های وی را نقد می کنند به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

برای مثال در یکی از چالش های بین او و شبکه فاکس نیوز، رئیس‌جمهور آمریکا به انتشار نتیجه نظرسنجی شبکه «فاکس نیوز» درباره نامزدهای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری این کشور که طبق آن، او از پنج نامزد دموکرات عقب‌ افتاده، اعتراض کرد.

او حتی از این رسانه که رسانه مورد علاقه اوست، به دلیل انتشار یک نظرسنجی درباره وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعتراض کرده؛ نظرسنجی که طبق آن ترامپ از پنج نامزد دموکرات عقب افتاده است.

نظرسنجی فاکس نیوز نشان می‌داد، رئیس‌جمهور آمریکا از تمامی پنج نامزد حزب رقیب  عقب‌تر است و «جو بایدن» با اختلاف ۱۰ درصد از ترامپ جلو افتاده است.

این نظرسنجی در بازه زمانی نُهم تا دوازدهم ژوئن (۱۹ تا ۲۲ خرداد) انجام گرفته و نشان داده که بایدن با ۴۹ درصد از ترامپ با ۳۹ درصد پیشی گرفته است.

دونالد ترامپ در واکنش به این نظرسنجی در توئیتر خود شبکه فاکس نیوز را خطاب قرار داد و به اشتباه بودن نظرسنجی‌های انتخاباتی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 53173
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا