جزئیات حمله آمریکا به مواضع حزب الله عراق

به گزارش جهان صنعت نیوز: یکی از مسئولان سازمان الحشد الشعبی جزئیات مربوط به حمله هوایی آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی در غرب عراق را تشریح کرد.

جواد کاظم الربیعاوی از مسئولان سازمان الحشد الشعبی یکشنبه شب ساعاتی پس از حمله هوایی آمریکا به مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق در شهر مرزی القائم گفت که در این حمله هوایی، ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

وی به پایگاه خبری الحشد گفت: “فرماندهی یگان عملیات الجزیره مستقر در الانبار و دو تیپ ۴۵ و ۴۶ الحشد الشعبی در حملات پهپادی آمریکا هدف قرار گرفتند”.

مدیر دفتر عملیات مشترک الحشد الشعبی افزود: “حمله هوایی در منطقه المرزعه و در داخل اراضی عراق و در مرز با سوریه صورت گرفت. عملیات نجات مجروحان و انتقال پیکر شهدا با همکاری تیم امدادرسانی شهر القائم ادامه دارد.

حمله هوایی در منطقه المرزعه و در داخل اراضی عراق و در مرز با سوریه صورت گرفت و عملیات نجات مجروحان و انتقال پیکر شهدا با همکاری تیم امدادرسانی شهر القائم ادامه دارد.

 

گفتنی است، امروز جاناتان هافمن ، دستیار وزیر دفاع آمریکا در بیانیه ای گفت: ایالات متحده در پاسخ به حملات ستیزه جوی شیعیان، پایگاه حزب الله که در عراق و سوریه فعالیت می کند را مورد حمله قرار داده است.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 77407
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا