سرمایه گذاری روی سلامت به جای درمان

جهان صنعت نیوز– مسعود سلطانی‌فر روز دوشنبه در همایش پیاده‌روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت افزود: تلاش می‌کنیم با اقدامات گسترده در حوزه ورزش بتوانیم جامعه‌ای بانشاط و سالم داشته باشیم.

وی ادامه داد: در توسعه ورزش همگانی سه برنامه را دنبال کردیم. برنامه ورزش تابستانه در همه شهرستان‌ها که شامل مراسم پیاده‌روی، کوهنوردی، ورزش‌های محلی و بومی بود که پوشش ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفری داشت.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: برنامه ورزش روستاییان تحت عنوان جام خوشه چین با پوشش ۱.۵ میلیون نفری که  برای رقابت رشته‌های محلی و بومی شروع شده است تا دهه فجر نتایج آن مشخص می‌شود. همچنین برنامه المپیک استعدادهای برتر برای سنین ۱۰ تا ۱۵ سال با هدف گسترش ورزش همگانی و استعدادیابی دو سال است که انجام می‌شود.

همایش پیاده‌روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت صبح امروز با حضور وزرای بهداشت و ورزش و شهردار تهران و رئیس دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در مجموعه انقلاب تهران برگزار شد.

شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی با حضور وزرا و نمایندگان ۲۱ کشور منطقه از ۲۲ تا ۲۵ مهر ۹۸ به مدت سه روز در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار می‌شود.

عمومی
شناسه : 54700
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا