تغییرات در هیات مدیره بانک آینده

به گزارش جهان صنعت نیوزدر پی تغیر تحولات گسترده مدیریتی در بانک آینده مجمع عمومی با حضور تمامی سهامداران برگزار و “شعبان مرادی “به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شد .

وی سالیان متمادی تجربه خدمت در دوره های مدیریتی نظام بانکی کشور را در کارنامه خود دارد .گفتنی است ورود مدیران توانمند ، حرفه ای و با دانش و تجربه نظام پولی و بانکی کشور موجب افزایش ظرفیت های مدیریتی در این بانک خواهد شد .

شایان ذکر است مرادی فعالیت خود در عرصه بانکی کشور در سال های گذشته را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است و پس از کسب مهارت ها و تجربه های لازم به منظور افزایش شناخت از نظام بانکی کشور در سایر بانک ها نیز مسئولیت های مدیریتی داشته است .

شعبان مرادی همچنین پیش از این به عنوان مدیر طرح و برنامه و مدیر مالی بانک توسعه تعاون فعال بوده و پس از آن نیز در بانک رفاه کارگران به عنوان معاون مالی و پشتیبانی تجاربی را اندوخته است .

وی دانش آموخته بانکداری و مدیریت بازرگانی بوده که تلفیق دانش و تجربه می‌تواند در کنار سایر ابزار ها و منابع بویژه نیروی انسانی توانمند در بانک آینده روز های درخشانی را به ارمغان آورد .

بانک و بیمه
شناسه : 73447
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا