۹ هزار واحد در یک سال اخیر تسهیلات نوسازی مسکن دریافت کردند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از وزارت راه و شهرسازی «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن در خصوص ارائه تسهیلات نوسازی به متقاضیان در بافت فرسوده اظهار کرد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح (سال ۱۳۹۸) تاکنون تعداد ۳۳ هزار و ۹۱۸ واحد به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۲ هزار و ۴۱۳ واحد قرارداد به مبلغ ۴ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان منعقد کرده است.


مدیرعامل بانک مسکن، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم (شهریورماه ۱۴۰۰) تاکنون تعداد ۹ هزار و ۹۶۱ واحد برای تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۹ هزار و ۲۷ واحد به مبلغ ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

شایان در خصوص ارائه تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ یادآور شد: در طی این مدت نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ واحد به بانک مسکن برای انعقاد قرارداد معرفی شده بود که بانک مسکن در طی این مدت با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد قرارداد ارائه تسهیلات نوسازی به مبلغ یک هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان منعقد کرد.

 بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ناپایدار در کشور وجود دارد که باید نوسازی و بهسازی شود و در برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران برای نوسازی قرار دارد. 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 276844
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا