پیش‌فروش ۶ محصول سایپا آغاز شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: این گروه خودروسازی از ساعت هشت صبح امروز و به مدت ۲ روز پیش‌فروش یک‌ساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید ۶ محصول خود را آغاز کرد.


در طرح پیش‌فروش یک ساله گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳ است، عرضه شده است. همچنین در طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ۶ محصول یاد شده عرضه شد.

متقاضیان محصولات سایپا می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در یکی از روش‌های پیش‌فروش یک‌ساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید یا هر دو روش ثبت‌نام کنند.

بر این اساس، ابتدا قرعه‌کشی روش پیش‌فروش یک ساله انجام می‌شود و در صورت منتخب شدن در قرعه‌کشی مذکور، متقاضی در قرعه‌کشی مشارکت تولید، شرکت داده نخواهد شد.

در صورت منتخب نشدن در روش پیش‌فروش یک‌ساله، متقاضیان در قرعه‌کشی مشارکت در تولید شرکت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضیان در یکی از روش‌های فروش شرکت کرده باشند، فقط در قرعه‌کشی همان روش شرکت داده خواهند شد.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد. بر این اساس، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان در هر دو روش پیش‌فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید باید در مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

مطابق آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت، نارنجی‌پوشان جاده مخصوص از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه ۳۲۳ هزار و ۲۲۷ دستگاه خودرو تولید کردند که حاکی از رشد ۶.۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 242607
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا