نمایشگاه ساخت داخل، “هنر مقاومت” در برابر “تحریم‌ها” است

جهان صنعت نیوز|  رضا رحمانی افزود: توجه به تعمیق و توسعه ساخت داخل محور اول برنامه‌های تدوین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای امسال است که این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای معرفی توانمندی‌ها و نیازها در این حوزه است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان همواره در سال‌های اخیر بر مساله تولید، ساخت داخل و حمایت از کالای ایرانی تأکید داشتند و امسال را نیز سال رونق تولید اعلام کردند که وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در همین راستا حفظ وضعیت تولید و اشتغال موجود و گام برداشتن در جهت رونق آن را در دستور کار قرار داده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری این نمایشگاه را اقدامی در راستای رونق تولید دانست و گفت: در این نمایشگاه نیازهای مختلف در زمینه قطعات و ملزومات اعلام می‌شود و شرکت‌های توانمندی که می‌توانند این نیازها را داخلی سازی کنند، اعلام آمادگی می‌کنند.

رحمانی نمایشگاه را مجالی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها توصیف کرد و گفت: جوانان متخصص ایرانی با تکیه بر فناوری‌های نوین، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار قابل توجهی دارند که این نمایشگاه میدان لازم برای عرضه این توانمندی‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی و شناسایی نیازهای صنایع کشور در زمینه خودرو و قطعات آن، صنایع معدنی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و مخابرات ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 34654
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا