منتخبان عرضه ۶ محصول سایپا در طرح پیش‌فروش مشخص شدند

به گزارش جهان صنعت نیوز:   از سایپا، قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یک‌ساله ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش‌فروش یک‌ساله سایپا ۱۱۵ هزار و ۳۴۱ نفر شرکت کردند که ۹۹ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۳۵ هزار و ۷۰۰ خودرو است و برای آن‌که حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۷۱ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح هفت‌هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه شد. علاوه بر این پنج‌هزار و ۸۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، پنج‌هزار دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار  و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۱۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه ساینا.اس و یک‌هزار و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

اسامی منتخبان طرح پیش‌فروش یک‌ساله سایپا پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ امروز در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت هشت صبح فردا (دوشنبه) به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان طرح پیش‌فروش یک‌ساله پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 248374
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا