معاملات طلا و سکه کاهش یافت

جهان صنعت نیوز: ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره تحولات بازار طلا و سکه اظهار کرد: شرایط فعلی بازار طلا برای خرید و فروش مطلوب است.

رئیس اتحادیه تخصصی طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که کاهش معاملات در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟ افزود: باتوجه به ایام محرم و صفر، خرید و فروش و طلا به دلیل لغو مراسم عروسی کم می شود در نتیجه شاهد افت قابل توجه معاملات هستیم.

محمدولی از پیش بینی بازار طلا و سکه طی روز‌های آتی گفت: به نظر می‌رسد که روند بازار، افزایش معاملات را خبر می دهد مگر اینکه رخداد‌های خاصی در بازار به وقوع بپیوندد.

 برخی از کارشناسان معتقدند که پیش نیاز‌های ثبات قیمت طلا و سکه، در درجه اول بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور است. در درجه دوم نیز باید ارز ورودی به کشور کفایت واردات را کند، به بیان دیگر می‌بایست تراز ارزی و تجاری کشور مثبت باشد، تا شاهد کاهش نرخ دلار و طلا در بازار‌های داخلی باشیم.

در چنین شرایطی قیمت‌ها در بازار متعادل و منطقی خواهد بود و ثبات حکم فرما خواهد شد، اما اگر تراز تجاری کشور منفی شود و واردات بر صادرات پیشی گیرد، تراز تجاری بهم می‌خورد و دلار و طلا دوباره سیر صعودی به خود خواهند گرفت.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 56826
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. آیا به دنبال یک شرکت اعتبار واقعی REAL FINANCIAL می باشید تا وام خود را از ۱۰،۰۰۰ یورو تا ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ یورو (برای وام تجاری یا شرکتی ، وام شخصی ، وام های رهنی ، وام های اتومبیل ، وام های ادغام بدهی ، سرمایه گذاری ، وام های بهداشتی و غیره) در اختیار شما قرار دهد. )) یا اینکه به یک دلیل یا دیگری وام بانک یا موسسه مالی را رد کرده اید؟ اکنون درخواست کنید و وام واقعی مالی دریافت کنید ، طی ۳ روز پردازش و تصویب شود. FIRM وام مالی PACIFIC ، ما وام دهنده در سطح بین المللی هستیم که وام های واقعی مالی را به افراد و شرکت هایی با نرخ سود پایین ۲٪ با شناسه معتبر یا گذرنامه بین المللی کشور خود برای تأیید ارائه می دهیم. بازپرداخت وام ۱ شروع می شود یک) یک سال پس از دریافت وام و مدت بازپرداخت از ۳ تا ۳۵ سال است.
    برای پاسخ فوری و پردازش درخواست خود برای مرز در طی ۲ روز کار ، مستقیماً از طریق این نامه با ما تماس بگیرید: pacificfinancialloanfirm@gmail.com
    با اطلاعات زیر با ما تماس بگیرید:
    نام کامل: ____________________________ مبلغ مورد نیاز به عنوان وام: ________________ مدت زمان وام: _________________________ هدف وام: ______________________ تاریخ تولد: ___________________________ جنسیت: _______________________________ وضعیت تأهل: __________________________ آدرس تماس با ما: _______________________ شهر / کدپستی: __________________________ کشور: _______________________________ شغل: ____________________________ تلفن همراه: __________________________
    درخواست خود را برای پاسخ فوری به آدرس: pacificfinancialloanfirm@gmail.com ارسال کنید
    ممنون
    مدیر عامل شرکت ویکتوریا جانسون

دکمه بازگشت به بالا