مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛ توسعه زیرساخت‌ها مسئولیت اجتماعی صنایع است

به گزارش جهان صنعت نیوز: در مجمع عمومی سالانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که روز شنبه ۱۸ تیر ماه در سالن تلاش تهران برگزار شد تعدادی از سهامداران حقیقی از کمک های کچاد در قالب مسئولیت اجتماعی انتقاد کردند که با پاسخ صریح مدیر عامل شرکت و دفاع هیات رئیسه مجمع که متشکل از سهامداران حقوقی و اصلی شرکت بود مواجه شدند .


تقی زاده گفت: بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر برنامه ریزی و تلاش در جهت افزایش سود آوری برای سهامداران ، وظیفه مهم دیگری نیز بر عهده دارند و آن توجه به توسعه مناطق حوزه فعالیت و حل مشکلات زیر ساختی آن‌ها است.

وی افزود: وقتی یک مجموعه معدنی و صنعتی با فعالیت خود بخشی از منابع حیاتی یک منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باری مضاعف بر امکانات رفاهی و اجتماعی آنها از جمله راه، مراکز بهداشتی و درمانی، آموزشی و فرهنگی، محیط زیست و منابع زیر زمینی تحمیل می کند مکلف است بخشی از این تسهیلات و امکانات را، خود تامین کنند.

مدیر عامل چادرملو ضمن عذر خواهی از مردم نجیب و صبور اردکان، بهاباد و یزد بخاطر تحمل برخی نارسایی ها و پیامدهای ناشی از فعالیت این شرکت معدنی و صنعتی، از حمایتهای بی دریغ مردم ، نمایندگان مجلس و مسئولین استان یزد تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه چیز را نباید از جنبه سود آوری دید بلکه مهمترین مسئله نگاه انسانی داشتن به مسائل و مشکلات جامعه و کمک به رفع موانع و کمبودهاست ، اینکه انتظار داشته باشیم دولت به تنهای این معضلات را مرتفع کند امکان پذیر نیست پس ما در قبال آنها مسئول هستیم کما اینکه در تمام بحرانهای ناشی از حوادث غیر مترقبه، چادرملو پیشگام بوده است و به یاری مردم و آسیب دیدگان شتافته . این سخنان بشدت مورد استقبال و تشویق حاضران و اعضای هیات رئیسه مجمع قرار گرفت.

تقی زاده همچنین از سهامداران عمده شرکت و تمامی سهامداران حقیقی که همواره حامی طرح ها و برنامه های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده اند تقدیر و تشکر کرد .و اظهار امیدوار نمود این حمایتها همواره تداوم داشته باشد.

در این مجمع با تقسیم سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ به مبلغ هزار و ۵۹۰ ریال به ازای هر سهم موافقت گردید.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 274358
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا