مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: اگر برایتان پیامک نیامده به سامانه مراجعه کنید

به گزارش جهان صنعت نیوز:  خلیل محبت خواه  اظهار کرد: به تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن در پاکدشت و رباط کریم برای ادامه کارهای تشکیل پرونده‌شان پیامک ارسال کرده ایم. مسئولیت شهرهای جدید مثل پرند، هشتگرد و ایوانکی نیز با شهرهای جدید است و شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر را بنیاد مسکن بر عهده دارد.


وی افزود: اگر افرادی هنوز هستند که پیامکی دریافت نکرده‌اند به سامانه جامع طرحهای حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند، ممکن است مدارکشان ناقص باشد. اگر امکان رفع نقص وجود داشت انجام دهند. در غیر این صورت متقاضیان پاکدشت و رباط کریم به اداره  کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: در شهر تهران برنامه ای برای ساخت واحدهای دولتی نداریم اما کسانی که به صورت خودمالک قصد ساخت و ساز دارند در صورت تمایل می توانند از مزایای طرح نهضت ملی مسکن از جمله تسهیلات تا سقف ۶۰۰ میلیون تومانی آن استفاده کنند.

محبت‌خواه تاکید کرد: برای ساکنان شهر تهران که متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و همچنین پاکدشت و رباط کریم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در تامین زمین پروژه ها مشکلی وجود ندارد گفت: استان تهران یکی از استان‌هایی است که در مورد تامین زمین پیشرفت خوبی داشته و عملیات اجرایی ۳۰ هزار واحد نیز آغاز شده است. ما در تمام پروژه هایی که زمین تامین شده آمادگی داریم به هر تعداد که متقاضی باشد، ساخت واحدها را آغاز کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن درخواست متقاضیان برای تامین به‌موقع آورده اظهار کرد: همزمان با آورده، تسهیلات به صورت مرحله به مرحله تزریق می شود. خوشبختانه دیگر تسهیلات بعد از فونداسیون پرداخت نمی‌شود بلکه در مرحله اول همراه با فونداسیون، مرحله بعد در زمان اسکلت، سپس سفت‌کاری و دیوارچینی و در مرحله آخر هنگام نازک‌کاری، تسهیلات به پروژه ها تزریق می‌شود.

به گفته محبت‌خواه در هفته‌های آینده تعداد زیادی از پروژه های نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 266959
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا