قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۹۸/۰۷/۰۳

جهان صنعت نیوز: امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهارآزادی طرح جدید ۴ میلیون و  ۳۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲میلیون و ۴۸ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۴۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۶۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۰۹ هزار و ۳۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۳۷٫۲ دلار معامله می‌شود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۱۳ درصد کاهش به ۱۵۲۹ دلار و ۹۲ سنت رسید. در جلسه قبل قیمت فلز زرد به بالاترین رقم از ۵ سپتامبر تاکنون یعنی ۱۵۳۵ دلار و ۶۰ سنت رسیده بود. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز شاهد افت ۰٫۱۸ درصدی بود و به ۱۵۳۷ دلار و ۵۰ سنت رسید.

پس از به جریان افتادن تحقیقات رسمی مربوط به استیضاح دونالد ترامپ، امروز شاخص ارزش دلار کاهش داشت و ارزش سهام در بازارهای بورس آسیایی نیز شاهد افت بود. استیضاح ترامپ موجب افزایش عدم قطعیت سیاسی در بزرگترین اقتصاد جهان می شود و بازارهای مالی معمولا از وضعیت آشفتگی و عدم قطعیت استقبال نمی کنند.

ترامپ در سخنرانی دیروز خود در صحن مجمع عمومی سازمان ملل به شدت از سیاست های تجاری چین انتقاد کرد و گفت توافق تجاری بد با چین را نمی پذیرد.

نوع قیمت لحظه
قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۱ هزار تومان
قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان
قیمت نیم سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۴۸ هزار تومان
قیمت ربع سکه بهارآزادی یک میلیون و ۲۴۹ هزار تومان
قیمت سکه گرمی ۸۶۹ هزار تومان
قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۹ هزار و ۳۰۰ تومان
قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار ۵۴۵ هزار و ۸۰۰ تومان
قیمت هر مثقال طلا یک میلیون و ۷۷۲ هزار تومان
قیمت هر اونس طلای جهانی ۱۵۳۷٫۲ دلار

اقتصاد کلان
شناسه : 50779
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا