قیمت دلار، یورو، پوند امروز۱۶شهریور

جهان صنعت نیوز:  قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل افزایش داشته است. قیمت  دلار در بازار آزاد امروز به ۱۱ هزار و ۴۶۰ تومان افزایش  یافت.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به قیمت های پایانی روز قبل ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

در بازار آزاد قیمت درهم امارات برای روز جاری ۳ هزار و ۱۶۶ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۱۵۱ تومان تعیین شده که نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۹۷ تومان و ۴ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۴۵۸ تومان و ۷ ریال  و قیمت پوند انگلیس را ۱۳هزار و ۹۰۲ تومان و ۸ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار و قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۳۴ تومان و ۸ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

اقتصاد کلان
شناسه : 46629
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا