قرعه‌کشی ۵ محصول طرح فروش فوق‌العاده سایپا/ اسامی منتخبان دوشنبه اعلام می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از سایپا، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا شامل کوییک.آر با گیربکس معمولی، تیبا۲ با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، ساینا با گیربکس معمولی و تیبا اس. ایکس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۸۳۶ هزار و ۶۷۳ نفر شرکت کردند که ۷۹۴ هزار و ۴۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۹ هزار خودرو است و برای آن‌که حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود ۱۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح یک‌هزار دستگاه خودرو ساینا با گیربکس معمولی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۴ هزار دستگاه تیبا۲ با رینگ فولادی، ۲ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ و یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه تیبا اس.ایکس عرضه می شود.

اسامی منتخبان طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب ساعت ۲۰ بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت هشت صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می ‌ند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 249803
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا