صعود ۷۰۰۰ واحدی شاخص بورس

به گزارش جهان صنعت نیوز:  شاخص کل بورس امروز با ۷۴۱۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۳۴۶ واحد افزایش یافت و در رقم ۳۹۰ هزار و ۹۹۲ واحد ایستاد.


معامله گران این بازار ۵۴۴ هزار معامله به ارزش ۵۹ هزار و ۱۵ میلیارد ریال انجام دادند. صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و شرکت ارتباطات سیار ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ایران خودرو و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۴۷ واحد افزایش به رقم ۲۰ هزار و ۳۹۰ واحد رسید. معامله گران این بازار با انجام ۲۵۶ هزار معامله ارزش معاملات را به ۵۴ هزار و ۸۱ میلیارد ریال رساندند. پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، فرابورس ایران و صنایع پتروشیمی تخت جمشید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمه
شناسه : 256958
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا