سکه وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۴۳۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.


همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۰۳ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۶۴۵ هزار تومان شد.

همچنین قیمت اُنس جهانی طلا در مقایسه با روز کاری گذشته بیش از هشت دلار افزایش داشت و به ارزش یک‌هزار و ۷۸۳ دلار و چهار سنت ارزش‌گذاری شد.

 مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی در مقایسه با روز کاری گذشته بیش از ۶۰۰ تومان افزایش داشت، همچنین انس جهانی طلا نیز بیش از هشت دلار رشد کرد. براین اساس بهای انواع سکه و طلا در بازار افزایشی شد و سکه وارد کانال ۱۳ میلیون تومانی شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 233272
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا