رونمایی از ترکیب جدید هیأت مدیره بورس تهران

به گزارش جهان صنعت نیوز:  با معرفی نمایندگان شرکت‌های حقوقی در هیأت مدیره بورس تهران، نخستین جلسه هیأت مدیره این بازار پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ تشکیل و طی آن با ابقای مدیرعامل فعلی آن برای یک دوره دوساله موافقت شد.


بر اساس این گزارش، میلاد فروغی به نمایندگی از شرکت‌های گسترش صنعت نوین ایرانیان، محمد مهدی مؤمن زاده به نمایندگی از سرمایه گذاری اهداف، سید محمد جواد میرطاهر به نمایندگی از سرمایه گذاری صبا تأمین، مهدی امیری به نمایندگی از سرمایه گذاری تدبیر، محمد ثریا نژاد به نمایندگی از سرمایه گذاری توسعه ملی، سید روح اله میرصانعی به نمایندگی از کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار و محمد صدرائی به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره بورس تهران معرفی شدند.

به این ترتیب با معرفی نمایندگان جدید شرکت‌های حقوقی، جواد عشقی نژاد به نمایندگی از سرمایه گذاری اهداف و محمد ابراهیم آقا بابایی به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها از این ترکیب کنار گذاشته شده اند.

همچنین در این ترکیب هیأت مدیره جدید، نماینده گروه سرمایه گذاری تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران انتخاب شده است.

نخستین تصمیم هیأت مدیره جدید بورس تهران موافقت با ابقای مدیرعامل کنونی این بازار برای مدت دو سال است. وی مهر ماه پارسال، پس از استعفای «علی صحرایی» رئیس پیشین سازمان بورس اوراق بهادار تهران به دلیل کشف چندین دستگاه ماینر در زیر زمین بورس تهران، ابتدا به عنوان سرپرست و پس از مدتی به عنوان مدیرعامل این بازار تا پایان دوره باقیمانده تصدی، از هیأت مدیره وقت حکم گرفته بود.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران مورخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار و در این مجمع انتخاب اعضای هیأت مدیره بورس تهران مطرح و رأی‌گیری شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمه
شناسه : 283513
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا