دنبال مولدسازی سرمایه‌هایمان در بخش زمین و مسکن هستیم

به گزارش جهان صنعت نیوز:  به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن ، علیرضا فخاری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین نماینده ویژه مدیرعامل و مجری طرح نهضت ملی مسکن با اشاره به اینکه بر مبنای اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه اصلی این سازمان در دو حوزه زمین و مسکن بوده است، گفت: در حوزه مسکن عقب ماندگی‌هایی وجود دارد و بیش از این می‌توانستیم به مردم خدمت کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن نقش هدایت و راهبری حوزه مسکن در وزارت راه و شهرسازی را داراست، افزود: باید در حوزه اقتصاد زمین و مسکن فکر و برنامه ریزی جدی داشته باشیم و در جهت تولید ثروت و مولد سازی سرمایه‌هایمان به صورت مضاعف تلاش کنیم.

وی در خصوص مأموریت تعادل در عرضه و تقاضای حوزه مسکن اظهار داشت: با ترفندهایی که با همکاری و همفکری اعضای هیئت مدیره سازمان در دستور کار قرار داده ایم، مصمم هستیم که بیش از پیش به این عرصه ورود کنیم.

فخاری با بیان اینکه بر اساس ابلاغ اخیر وزیر راه و شهرسازی وظیفه نظارت بر اجرا و ساخت بخشی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر وظیفه ابتدایی تأمین زمین این طرح بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفته است خاطرنشان کرد: بحث‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای در خصوص طرح اقدام ملی تمام شده و وقت عمل و اجرا فرارسیده و این وظیفه بزرگ یک همت بالا می‌خواهد.

گفتنی است در این مراسم سید محمد حسین گنجی به عنوان سرپرست جدید دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن منصوب و جایگزین میرسجاد سید اشرفی شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 255545
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا