خط تولید یک کارخانه صنایع غذایی به دلیل شکایت متوقف شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سید یاسر میراحمدی، عضو انجمن صنفی کارفرمایان و تولید کنندگان ماکارونی اظهار داشت: خط تولید یک کارخانه صنایع غذایی در صفا دشت در پی شکایت به طور کامل متوقف شد و ۴۰۰ نیروی انسانی آن معلق شدند.

وی افزود: ظرفیت تولید این کارخانه ماهانه ۱۲ هزار تن است و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تولید می‌کند اما اکنون با تعلیق، تولید مواد اولیه آن در حال فساد است. همچنین مراجع ذی ربط قبل از اینکه صحبت ها و مستندات این کارخانه را دریافت کنند اقدام به توقف تولید کردند این درحالی است که تمام واحد های تولیدی سنگ بنایی امنیت غذایی کشور هستند و نباید به راحتی تولید را متوقف کرد.

عضو انجمن صنفی کارفرمایان و تولید کنندگان ماکارونی ادامه داد: بداخلاقی با فعالان اقتصادی و سنگ‌اندازی پیش روی بنگاه‌های تولیدی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده، جای تعجب و سؤال دارد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که بیگانه ها با ابزار تحریم قصد دارند، اقتصاد ایران را زمین‌گیر کند و فعالان اقتصادی با قبول همه سختی‌ها دل به دریای طوفانی تولید زده اند برخی مسؤلان بی‌اعتنا به عواقب تصمیمات خود، مشکلات تولید کننده را افزایش می‌دهند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 235522
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا