خبر تکمیلی ؛آغاز طرح باز توزیع یارانه بنزین در کیش

به گزارش جهان صنعت نیوز:  وی گفت: این طرح در دهه فجر برای گروهی منتخب از ساکنان جزیره کیش اجرا شد و نواقص آن برطرف شد.


شمسیان راد گفت: سرپرستان خانوار در جزیره کیش می‌توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره ۴ ستاره ۳۹ مربع از سهمیه خود مطلع شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش گفت: سرپرستان خانوار با مراجعه به سامانه benzineman.ir می‌توانند از میزان سهمیه و نقل و انتقال بنزین استفاده کنند.

شمسیان راد گفت: از فردا صبح درهمه جایگاه‌های سوخت جزیره کیش نیز به مدت چند روز کارشناسان طرح حضور دارند و پاسخگوی سوالات احتمالی ساکنان جزیره کیش هستند.

وی گفت: ساکنان فاقد کارت کیشوندی نیز می‌توانند با مراجعه به ساختمان معاونت اجتماعی واحد کارت کیشوندی کارت خود را در سریعترین زمان دریافت کنند.

وی گفت: شماره تماس ۴۴۱۴ آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات ساکنان جزیره کیش است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اجرای این طرح هیچ ارتباطی با قیمت بنزین ندارد و قیمت بنزین براساس مصوبات قانونی در مجلس تعیین می‌شود و در سال ۱۴۰۱ هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی گفت: رانندگان تاکسی سهمیه ماهانه بنزین را همانند ماه‌های گذشته دریافت می‌کنند و این سهمیه خانواده را نیز براساس اجرای این طرح نیز دریافت می‌کنند.

شمسیان راد گفت: دستگاه‌های UPT در جایگاه‌های سوخت نصب شده است و ساکنان جزیره کیش می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی سرپرست خانوار برای استفاده از سهمیه سوخت یارانه‌ای استفاده کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن جزیره کیش ۵۰ درصد از ظرفیت جایگاه‌های سوخت برای استفاده از دستگاه‌های UPT فعال شده تا مردم بتوانند براساس اختیار نسبت به سوخت گیری بنزین اقدام کنند.

شمسیان راد گفت: پس از سوخت گیری یک رسید حاوی مقدار سهمیه باقی مانده و مصرف شده به فرد ارائه می‌شود.

براساس طرح بازتوزیع یارانه بنزین شهروندان دارای کارت کیشوندی واجد دریافت سهمیه بنزین ۲۰ لیتری شدند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 248486
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا