جدیدترین محصول گروه بهمن رونمایی شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در این رابطه بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در مراسم رونمایی از کارگو ون این‌رودز گفت: متمایز بودن در عرضه محصولات از ویژگی‌های منحصر گروه‌ بهمن است و امروز در این زمینه توانستیم محصول این‌رودز را به بازار عرضه کنیم و در هفته آینده نیز انشاءالله در بخش تجاری کامیون جدید امپاور را رونمایی خواهیم کرد.

علیمرادلو در ادامه به دستاوردهای مهم گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: در سال جاری توانستیم با عرضه خودروهای با کیفیت و متنوع در بازار به خوبی بدرخشیم.

مدیرعامل گروه بهمن عرضه خودروهای متنوع در حوزه‌های سواری و تجاری و کسب پنج‌ستاره کیفی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان را از جمله موارد متمایز بودن گروه بهمن در سال‌های اخیر برشمرد.

وی همچنین افزود: برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌های بسیار متنوع داریم و قرار است در اوایل سال آینده سواری جدید رسپکت رونمایی شود و پس از آن دوخودروی SUV جدید فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ نیز به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، گروه بهمن در شرکت بهمن‌دیزل علاوه بر کامیون امپاور سه کامیون ۱۲، ۱۸ و ‌۲۶ تن و دو‌ کشنده جدید دیگر در سیباموتور و‌ اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری در اسنا سال ۱۴۰۱ وارد جاده‌های کشور خواهد کرد و بدین ترتیب در سال آینده نیز جایگاه ممتاز خود را در ارائه محصولات با کیفیت و پرقدرت حفظ خواهد کرد.

فروش با قیمت ۴۹۸ میلیون تومان از اسفند

در بخش دیگری از این مراسم محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن‌موتور نیز اعلام کرد: با گسترش خریدهای آنلاین و کسب‌و‌کارهای نوین، فروش خودروهای تجاری سبک که برای حمل بار مناسب هستند افزایش یافته است. شرکت بهمن‌موتور نیز با همین رویکرد و تلاش متخصصان خود، خودرو جدید این‌رودز (کارگو ون) را برای اولین بار تولید و آماده ورود به بازار کرده است تا جایگزینی برای وانت‌های قدیمی پیش‌روی مشتریان قرار دهد.

مدیرعامل بهمن‌موتور در خصوص برنامه داخلی‌سازی قطعات خودرو این‌رودز گفت: بر‌اساس سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی‌سازی، میزان داخلی‌سازی این خودرو در سال اول تولید به ۳۰ درصد خواهد رسید و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال‌های آتی با همکاری قطعه‌سازان کشور درصد داخلی‌سازی این‌رودز افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: بر اساس هدف‌گذاری‌ها در سال ۱۴۰۱ سه محصول جدید دیگر به سبد محصولات بهمن‌موتور اضافه می‌شود.

ضرابیان در خصوص زمان عرضه این‌رودز به بازار گفت: تولید انبوه آغاز و مجوزهای لازم صادر شده است. انشاءالله از اوایل اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱ سری اول این کارگو ون به بازار عرضه شود.

قیمت‌گذاری به نفع مصرف‌کننده

بر اساس اعلام مدیرعامل بهمن‌موتور، این شرکت در تلاش است قیمت‌گذاری این‌رودز مانند سایر محصولات رقابتی و به نفع مصرف‌کننده باشد. بر همین اساس این‌رودز را ۴۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرد.

لازم به ذکر است، این‌رودز بهمن‌موتور به لحاظ فنی یک کارگو ون محسوب می‌شود که برای اولین بار در این دسته محصول به بازار عرضه می‌شود. این خودرو دارای موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با خروجی ۱۰۵ اسب بخار و گیربکس پنج‌سرعته دستی است و توانایی تولید ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. مصرف سوخت این کارگو ون نیز در شرایط ترکیبی، ۹/۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

از سوی دیگر طول، عرض و ارتفاع کلی این‌رودز به ترتیب ۴۵۰۰، ۱۶۸۰ و ۲۰۰۰ میلیمتر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۰۵۰ میلیمتر اعلام شده است. البته بهتر است بدانید که قسمت کابین ون مذکور که مخصوص بار بوده، دارای ابعادی به طول ۲۶۳۰، ۱۴۸۰ و ۱۳۰۰ میلیمتر است. همچنین وزن این خودرو حدود ۱۲۸۵ کیلوگرم بوده و توانایی حمل ۷۲۵ کیلوگرم بار را دارد. علاوه بر این این‌رودز بر پایه یک شاسی نردبانی با ۹ اتصال عرضی طراحی شده و سیستم تعلیق آن در جلو از نوع مک فرسون مستقل است و در عقب از فنر تخت بهره می‌برد. این ون همچنین دارای امکاناتی مانند مولتی‌مدیای لمسی ۹ ‌اینچی مجهز به دوربین عقب، سنسور پارک، دو ایربگ ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها (TPMS)، فرمان برقی، چراغ‌های روشنایی در روز (دی‌لایت)، سیستم تهویه مطبوع، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش و ترمز ABS است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 248946
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا