تقدیر از نیروهای آتش‌نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان

جهان صنعت نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دکتر حمیدرضا آبایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مراسم تقدیر از نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به فداکاری ها و تلاش های پرسنل آتش‌نشانی اظهار داشت: گرامیداشت روز ایمنی و ملی آتش نشانی را فرصتی جهت تقدیر از افرادی باید دانست که از جان و آسایش خود برای حفظ جان و آسایش دیگران می گذرند.

وی افزود:  “هفتم مهر ماه” یاد آور شجاعت ها و از جان گذشتگی های بسیاری است و هدف از نامگذاری این روز به عنوان روز «آتش‎نشانی و ایمنی» ضرورت تبدیل اصل ایمنی و پیشگیری به یک فرهنگ عمومی است.

دکتر آبایی با بیان اینکه بدون ‎تردید تلاش و خدمات آتش‎نشانان در صحنه حوادث حساس بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش ها، سختی ها و فداکاری هایی که آتشنشانان در مواقع حساس از خود بروز می دهند به هیچ عنوان قابل اندازه گیری و معیار نیست.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه آتش‌نشانان از جان خود مایه می‌گذارند و قطعا اجر آنها نزد خداوند متعال به‌دلیل نجات جان انسان‌ها محفوظ است، تصریح کرد: نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی اداره کل در تامین ایمنی بنادر استان گیلان نقش بسزایی داشته و تمهیدات، پیشگیری ها و ایثارهای آنها در مواقع بروز حادثه موجب اطمینان خاطر کارکنان، شهروندان و سرمایه گذاران در بنادر استان گیلان شده است.

وی تلاش ها و فداکاری های آتش‌نشانان را باقیات‌الصالحاتی برای آنان دانست و گفت: کار آتش‌نشانان بسیار مهم تلقی می‌شود و مصداق جهاد و ایثار است که جان خود را فدا می‌کنند تا انسان دیگری زنده بماند.

گفتنی است سید محمد سندسی؛ رئیس واحد ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گزارش عملکرد یکساله ای در  خصوص کاهش آمار حوادث در بنادر گیلان نسبت به سال  گذشته و همچنین شرح مانورها و پیشگیری های انجام شده را ارائه داد و در پایان از کارکنان ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تقدیر به عمل آمد.

اقتصاد کلانمسکن
شناسه : 51904
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا