تعیین برنامه زمان‌بندی برای اجرای ۲۰۰ پروژه در سه شهرستان خوزستان

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان در این جلسه که امروز ۳۰ آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز به همراه نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک و استاندار خوزستان، جلسه پیگیری پروژه ها و طرح های عمرانی شهرستان های ایذه، دزپارت و دهدز به همراه دستگاه های اجرایی برگزار شد و کلیه پروژه هایی که با نگاه محرومیت زدایی و شتاب دهی به وضعیت عمرانی و طرح های عمرانی شهرستان ها بود مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: امیدواریم با همت همه دستگاه ها و پیگیری هایی که نماینده مجلس دارد و با پشتکار خوب فرمانداران مناطق، شتاب خوبی در اجرای پروژه های عمرانی به زودی حادث شود.

خانچی عنوان کرد: نکته قابل توجه این است که ما بنا داریم در حوزه عمرانی برای هر شهرستان ، شناسنامه پروژه های عمرانی تدوین کنیم تا معیار و محور پیگیری های ما بر اساس این شناسنامه ها باشد.

وی  گفت: ان شالله شاهد رشد و شکوفایی پروژه ها و در نهایت رضایت مندی مردم استان باشیم.

عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز در پایان جلسه اظهار کرد: برخی از پروژه های ما  تا حدود ۹۰ درصد اجرا شده اند و با یک حرکت جهادی، می توان لذت به سرانجام رسیدن این پروژه ها را نصیب مردمی که مشکل آب، گاز و راه های دسترسی دارند را شاهد باشیم.

وی افزود: هدف برگزاری این جلسه، بررسی پروژه های عمرانی درحال اجرا در این سه شهرستان بود که وارد جزئیات پروژه ها شدیم. حدود ۲۰۰ پروژه در حال اجرا در این سه شهرستان وجود دارد؛ اگر این پروژه ها که در حوزه آب رسانی، گاز رسانی، مدرسه سازی، بهداشت و درمان و ورزش هستند به سرانجام برسند، رضایت مندی خوبی را در بین مردم این شهرستان ها خواهیم داشت.

ایزدپناه عنوان کرد: در جلسه امروز، بررسی این ۲۰۰ پروژه و مصوبات جلسه قبل انجام شد و یک زمان بندی برای اجرای پروژه ها تعیین کردیم و امیدوار هستیم که مدیران کل پای کار باشند و برابر این زمان بندی، بتوانند پروژه ها را به سرانجام برسانند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 236889
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا