به روزرسانی شماره شبای ۲ میلیون سهامدار بانک‌های ادغامی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، «غلامرضا ابوترابی» در مورد تغییر شماره شبای حساب بانک‌های ادغامی افزود: شماره شبای جدید یک میلیون و ۴۴۰ هزار سهامدار ۲ بانک ادغامی (انصار و قوامین) در بانک سپه در سامانه‌های سهام عدالت و سجام به روزرسانی شد.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز شماره شبای ۶۳۳ هزار سهامدار ۳ بانک ادغامی (کوثر، حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد) در بانک سپه در سامانه‌های سهام عدالت و سجام به روز رسانی شده بود.

ابوترابی تصریح کرد : سهامداران بانک‌های ادغامی نیازی به مراجعه به سامانه سجام و انجام هزینه جهت ویرایش و درج شماره شبای جدید خود ندارند.

نایب رییس هیات مدیره سمات با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت سال گذشته نتوانستند سود سال ۱۳۹۸ خود را دریافت کنند، افزود : این افراد باید هر چه سریعتر ثبت نام و احراز هویت خود را در سامانه سجام sejam.ir انجام دهند تا بتوانند سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه اخیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهامداران سهام عدالت تا پایان اسفندماه امسال از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به صورت منسجم پرداخت خواهد شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمه
شناسه : 248594
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا