با ۴ میلیارد کجای تهران می‌توان آپارتمان خرید؟

به گزارش جهان صنعت نیوز:  با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر و تبدیل شدن ملک به یک کالا برای سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با سرمایه‌های مختلف قصد خرید خانه در تهران را دارند. در این گزارش ما خانه‌های ۴ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و قصد داریم شما را در خرید و سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.


واحد آپارتمانی ۸ ساله در پیروزی با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۸ ساله با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب‌ را خریداری کنید.

همچنین اگر علاقه به واحد های نوساز دارید می‌توانید واحدی در پونک با متراژ ۶۵ متر و ۱ اتاق خواب را معادل ۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۳۰ ساله در اکباتان با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، در روزهای گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۳ ساله در صادقیه با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۷۷ متری در تهرانپارس‌غربی که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ اتاق خواب دارد، لازم است مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمانی ۵ ساله در سلسبیل با متراژ ۹۷ متر و ۲ اتاق خواب، به قیمت ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۱۷ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۶۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

بررسی آپارتمان‌های ۴ میلیاردی تهران

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 285657
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا