باقی‌مانده سازه متروپل کی تخریب می‌شود؟

به گزارش جهان صنعت نیوز:  فرهاد آریا دوست در خصوص آخرین عملیات انجام شده برای تخریب ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات تخریب ساختمان متروپل در حال انجام است و همچنین تعدادی جک هیدرولیکی و برخی دیگر از ادوات مورد نیاز در حال نصب در محل هستند.


وی افزود: پس از اتمام این مقدمات و نصب ادوات مورد نیاز تخریب، عملیات تخریب کامل ساختمان متروپل آبادان انجام خواهد شد.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورتی که شرایط در محل مهیا شود براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا آخر هفته ساختمان متروپل آبادان به صورت کامل تخریب خواهد شد.

آریا دوست عنوان کرد: البته تخریب کامل ساختمان متروپل تا آخر هفته وابسته به این است که هیچ مساله خاصی در روند فراهم‌سازی شرایط و مقدمات تخریب به وجود نیاید و در غیر این صورت عملیات تخریب کامل متروپل ممکن است یکی دو روز به تعویق بیافتد.

وی در خصوص شرایط فعلی محیط اطراف ساختمان متروپل آبادان تصریح کرد: از هفته گذشته محدودیت‌های ترافیکی در اطراف متروپل ایجاد شده و همچنین ساختمان‌هایی که در شعاع ۶۰ متری متروپل و در محدوده خطر بوده‌اند تخلیه شده‌اند.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اخطارهای صادر شده در این زمینه اگر شخص یا اشخاصی از این مساله تخطی کنند مسئولیت اتفاقات بر عهده خود افراد است.

از روز ۶ آذرماه محدودیت ترافیکی در اطراف ساختمان اعمال شده و همچنین ساختمان‌های اطراف متروپل که در محدوده خطر قرار داشتند به منظور تخریب باقی‌مانده تخلیه شده‌اند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 311279
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا