ایران‌ایر افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی را تکذیب کرد

جهان صنعت نیوز| بر اساس اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، روز گذشته، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از بالا بودن قیمت بلیت «هما» درمسیر مشهد مقدس، عدم نظارت بر قیمت ها و نامشخص بودن کف وسقف قیمت بلیت هواپیما اظهار نارضایتی کرده است.


بر اساس این اطلاعیه، از آنجا که متولی تعیین قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکتهای هواپیمایی بوده و سازمان هواپیمایی کشوری ناظر بر رعایت قیمت ها است، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) نیز به عنوان ایرلاین ملی و شرکت دولتی از قیمت های مصوب انجمن تبعیت کرده و در هیچیک از مسیرهای پروازی خود قیمت های بالاتری را ارائه نداده است.

قیمت بلیت هما در مسیر تهران_مشهد، از مبلغ ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال (کف قیمت) تا مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (سقف قیمت) ارائه می شود و قیمت اعلام شده توسط سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی مربوط به کلاس بیزینس بوده است که با توجه به نرخ گذاری انجمن شرکتهای هواپیمایی برای کلاس اکونومی و بیزینس، این نرخ در محدوده نظارتی انجمن و سازمان هواپیمایی کشوری است.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) آمادگی لازم برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده به سازمانهای نظارتی را از طریق مراجع نظارتی خود دارد.

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 34739
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا