انجام بیش از ۴ هزار میلیارد تومان طرح توسعه‌ای در مس سونگون

جهان صنعت نیوز| به گزارش مس پرس، دکتر اردشیر سعد محمدی با اعلام این خبر گفت: در دوره نخست مدیریتم بر شرکت مس، ۵۴ طرح توسعه‌ای تعریف شد و چشم‌انداز تولیدی شرکت مس به ۷۰۰ هزار تن کاتد افزایش یافت.

وی تأکید کرد: باید تمام خرید تجهیزات و قطعات از استان آذربایجان شرقی انجام شود و اگر در تولید برخی نیازها دچار ضعف هستیم با اعلام فراخوان و شناسایی توانمندی‌های استان و حمایت شرکت مس نیازهای مورد نیاز ساخته و تولید شود.

وی اظهار کرد: امسال بیش از ۲۶۰ هزار تن مس کاتدی تولید خواهیم کرد و به‌رغم محدودیت‌های بین‌المللی تمامی تمهیدات لازم برای تحقق برنامه تولید اندیشیده شده است.
سعد محمدی با بیان اینکه برای فروش محصولات مشکل خاصی در سال جاری نداریم، افزود: نیاز بازار داخل را هم به‌طور کامل تأمین خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مس تأکید کرد: خواسته من از مسئولان استانی همکاری و همدلی برای رفع برخی موانع و دغدغه‌های دستگاه‌های دولتی استان است تا هر چه سریع‌تر وضعیت محدوده‌های اکتشافی استان مشخص شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به این‌که برای ایجاد رونق اقتصادی و افزایش گردش مالی در استان نیازمند تعیین و تکلیف هر چه سریع‌تر محدودهای اکتشافی هستیم گفت: در انجام طرح‌های توسعه‌ای هیچ‌گونه تخریب محیط زیستی نخواهیم داشت و بدون شک شرافت کاری‌ام را در راستای بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از منابع خدادادی خواهم گذاشت و طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سونگون بر پایه بالاترین ضوابط و استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود.

وی افزود: شرکت مس آمادگی حمایت از تمام معادن مس کوچک و متوسط استان آذربایجان شرقی به‌ویژه درزمینه فعالیت‌های اکتشافی و جذب سرمایه‌گذار را دارد.

مس سونگون در بین ۴ تیم برتر جهان قرار می‌گیرد

دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات انجام شده در زمینه تقویت ورزش استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: تیم مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به دنبال حفظ عنوان قهرمانی خود بوده و برای رسیدن به این مهم صنایع ملی مس ایران در تمامی مراحل از این تیم حمایت خواهد کرد.

وی افزود: مس سونگون از تیم‌های پرافتخار فوتسال کشور است و امیدوار هستیم در مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می‌شود، بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: همچنین برای اولین بار مسابقات باشگاه‌های فوتسال جهان برگزار می‌شود و مس سونگون به‌عنوان نماینده ایران و آسیا در این مسابقات حضورداشته و از مدیر باشگاه خواسته‌ام تا این تیم در بین ۴ تیم برتر جهان قرارگرفته و مقامی شایسته را برای فوتسال ایران کسب کند.

اقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 27458
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا