اسفندماه زمان افتتاح زیرگذر گیشا

جهان صنعت نیوز:  پیروز حناچی در حاشیه بازدید از دو پروژه در حال ساخت «زیرگذر گیشا» و «زیرگذر استاد معین» گفت: با تغییراتی که در پروژه زیرگذر گیشا انجام شد این طرح ترافیکی هم در زمان کوتاه تری افتتاح خواهد شد و هم هزینه عملیاتی آن کاهش یافته است.


وی درصد پیشرفت این پروژه را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار مترمربع خاکبرداری از این محل انجام شده است که با توجه به سرعت پیشرفت کار مطمئن هستیم پروژه در اسفند ماه به بهره برداری خواهد رسید.

حناچی در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که این زیرگذر نیز مانند پل شهید نوروزی توسط پلیس مسدود نشود، اظهار کرد: این شریان جدید، تغییرات زیادی را بر روی معابر اطراف می‌گذارد، اما پل شهید نوروزی ترافیک ولنجک را بر روی خیابان مقدس اردبیلی و یمن منتقل می‌کرد که در حال حاضر این تقاطع غیرهمسطح به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

شهردار تهران در مورد پروژه زیرگذر استاد معین با بیان این‌که عملیات خاکبرداری آن به اتمام رسیده و مهندسان در حال لاینینگ این پروژه هستند، ادامه داد: قول داده بودیم که ۲۲ بهمن این پروژه را افتتاح کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بنا به گفته کارشناسان کف مترو خط ۴ با سقف زیرگذر استاد معین تنها نیم متر فاصله دارد و آیا مسائل ایمنی آن رعایت شده یا نه، گفت: این مساله پیچیدگی پروژه استاد معین بود و این مجموعه از دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی عبور می‌کند که با اجرای عملیات لاینینگ ایمنی آن ارتقاء خواهد یافت.

حناچی همچنین در مورد وضعیت پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: پل عابر پیاده و پله برقی با این انگیزه ایجاد می‌شود که مردم بیشتر از آن استفاده کنند، اما شرایط تحریم بخصوص در تامین و سرویس پله برقی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که می‌توان تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد باید بگویم که کل پله برقی‌های ایستگاه مترو امام حسین (ع) که از خط ۶ که به تازگی افتتاح شد، کاملا تولید ایران بوده است.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 54842
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا