۲ هزار دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور نصب می‌شود

جهان صنعت نیوز: سردار اشتری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانی ۱۳۹۸، در جمع خبرنگاران همچنین به تجهیز پلیس راهور ناجا اشاره کرد و گفت: پلیس راهور و مجموعه ناجا باید از بهترین خودروها برای امدادرسانی و اجرای مأموریت‌ها استفاده کند. البته اولویت ما خودروهای داخلی است و ورود خودروهای خارجی با مجوز ستادکل و وزارت دفاع است.

وی توضیح داد: پلیس درصدد است تا ناوگان خودرویی و تجهیزات خود را از بهترین تجهیزات و به روزترین آنها داشته باشد تا خدمت‌رسانی به مردم هر چه سریع‌تر و با دقت بیشتری انجام شود.

سردار اشتری در مورد رزمایش طرح زمستانی ۹۸ نیز گفت: این رزمایش با مشارکت همه دستگاه‌های ذیربط و به همت راهنمایی و رانندگی برگزار شد و همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات در این رزمایش اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: گردنه‌های برف‌گیر شناسایی شده و تیم‌ها در این گردنه‌ها حضور خواهند یافت؛ همچنین گام‌های خوبی توسط پلیس راهور در راستای کاهش میزان جان‌باختگان برداشته شده است.

فرمانده ناجا به افزایش ترددها و کاهش تصادفات اشاره و عنوان کرد: ترافیک یک موضوع ملی است و همه دستگاه‌ها باید برای کمک به حل معضلات ترافیکی، حضوری فعال داشته باشند.

ادامه دارد…

 

اخبار برگزیده
شناسه : 69714
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا