یک میلیون و ۲۵۰ هزار معلم و فرهنگی کشور علیه کرونا واکسینه می‌شوند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاحیه طرح واکسیناسیون فرهنگیان در شهرری، اظهار داشت: اسامی معلمان و فرهنگیان کشور در اختیار وزارت بهداشت برای تزریق واکسن قرار گرفته است و واکسیناسیون تا آغاز سال تحصیلی حتما به پایان می رسد.


وی با اشاره به اینکه امروز نگرانی ها بابت دوری دانش آموزان از مدرسه پایدار تر است، عنوان کرد: همه باید دست به دست هم بدیم تا شروع سال تحصیلی جدید در کشور با حضور دانش آموزان و معلمان برسرکلاس درس آغاز شود.

حاجی میرزایی بیان داشت: سال تحصیلی گذشته به دلیل تعطیلی گسترده مدارس و آموزش مجازی برای سیستم آموزشی کشور بسیار متفاوت بود به گونه ای که نظام آموزشی کشور با بزرگترین چالش قرن مواجهه شد.

وی با اشاره به اینکه معلمان کشور همانند ۷۰ درصد همکاران خود در جهان آموزش در فضای مجازی را تجربه نکرده بودند، ابراز کرد: دانش آموزان نیز از لحاظ سخت افزاری به وسایل آموزش مجاز تجهیز نبودند ولی با تلاش شبانه روزی فرهنگیان کشور آموزش ادامه یافت.

حاجی میرزایی اضافه کرد: معلمان کشور در طول مدت شیوع کرونا با تمام کاستی های سخت افزاری خودشان و دانش آموزان با تلاش مضاعف اجازه تعطیلی حوزه آموزش را ندادند ولی با این حال هیچ آموزشی جای کلاس درس را نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه مدرسه ظرفیت های اجتماعی، سلامت روانی، بلوغ اجتماعی و تحرک جسمی دانش آموزان را موجب می شود، خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی نهادهای بین المللی در جهان باید بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در مدارس به عنوان یک ضرورت با سرعت انجام شود.

حاجی میرزایی ابراز داشت: جامعه فرهنگی به عنوان سربازان توسعه و پیشرفت نیروی انسانی کشور آماده می شوند تا از مهرماه سال جاری بار دیگر طنین مهر و محبت را در مدارس گسترش دهند و اجتماع ارزشمند دانش آموزان را هدایت کنند.

مراسم افتتاحیه طرح واکسیناسیون فرهنگیان امروز (پنجشنبه) با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در مجموعه ورزشی فاطمه الزهرا(س) شهرری برگزار شد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 206021
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا