همه تلاشمان را برای تأمین گاز خانگی به‌کار می‌گیریم

به گزارش جهان صنعت نیوز:  جواد اوجی در تشریح نشست دیروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست دیروز گزارشی از وضع فروش نفت، میعانات گازی و صادرات محصولات پتروشیمی ارائه شد که خوشبختانه در همه این بخش‌ها در مقایسه با پارسال رشد و توفیق خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز صنایع نفت و گاز به‌ویژه صنعت گاز کشور برای هشت سال آینده به‌منظور افزایش تولید، حفظ و نگهداشت آن گزارشی ارائه شد، افزود: نمایندگان پرسش‌هایی در زمینه تأمین قیر مورد نیاز آسفالت جاده‌ها و راه‌های روستایی مطرح کردند که با توجه به نشست‌های هفته گذشته با آقای نیکزاد، نایب رئیس مجلس و دیگر دستگاه‌ها توفیق‌های خوبی حاصل شده است.

وزیر نفت تصریح کرد: وزارت نفت با مشخص کردن قیمت وکیوم باتوم، همه حواله‌ها را میان متقاضیان قیر توزیع و به وظیفه خود در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ عمل کرده است.

اوجی در پاسخ به پرسشی درباره اقدام‌های وزارت نفت در زمینه جلوگیری از قطعی برق و گاز در زمستان، گفت: وزارت نفت با انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال، ایستگاه‌های تقویت فشار و تأمین سوخت مایع نیروگاه‌ها و اتخاذ تدابیر مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو همه تلاش خود را می‌کند سوخت زمستانی در بخش خانگی تأمین شود تا با چالش گاز روبه‌رو نشویم.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 227096
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا