نشانی مراکز واکسیناسیون کرونا در مسیریاب‌های بومی

به گزارش جهان صنعت نیوز:   کاربران یک نقشه و مسیریاب‌های بومی اکنون می‌توانند به آدرس دقیق ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح کل کشور دسترسی داشته باشند .  


برای رسیدن به لیست مراکز واکسیناسیون، کافی است تا در اپلیکیشن نشان عبارت  «پایگاه واکسن کرونا» یا «واکسن کرونا»  یا علامت واکسن در بخش جستجو را انتخاب کنید. به این ترتیب، با توجه به موقعیت جغرافیایی شما، نزدیک‌ترین مراکز واکسیناسیون در اولویت بالا نمایش داده خواهد شد.  با انتخاب هر یک از این پایگاه‌ها، می‌توان در کنار آدرس دقیق، شماره تماس مرکز را نیز مشاهده کرده تا در صورت لزوم پیشاز مراجعه، از فعالیت مرکز اطمینان حاصل کنید .  

یکی از مسائل بسیار مهم برای انتخاب مرکز واکسیناسیون، میزان شلوغ بودن آن در شرایط فعلی است. این اپلیکیشن بومی یک سال پیش قابلیتی کاربردی را اضافه کرد که ساعت‌های شلوغ و خلوت برخی مکان‌های عمومی نظیر مراکز خرید و بیمارستان‌ها را نمایش می‌داد. این قابلیت هم‌اکنون برروی مراکز واکسیناسیون نیز فعال شده و کاربران می‌توانند ساعت‌های شلوغ و خلوت این مراکز را مشاهده کنند.

اکنون ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در این نقشه و مسیریاب بومی قرار گرفته‌ است.  

یک مسیریاب دیگر نیز اطلاعات آنلاین مراکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران را مشخص کرده و قرار است به زودی برای شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرج و اهواز نیز قابلیت زنده در دسترس قرار گیرد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 190879
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا