مگر می‌شود دم از عدالت بزنیم و کرامت و عزت کارگزاران خط مقدم جهاد قضایی را نادیده بگیریم

به گزارش جهان صنعت نیوز: در این جلسه شهباز حسن پور با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و سفارشهای موکد حضرت امام و رهبر معظم و فرزانه انقلاب در خصوص توجه به کارگزاران خط مقدم جهاد قضایی اظهار داشت : با عنایت به روایات متعدد و سفارشات اهل بیت علیهم السلام در خصوص توجه به متولیان و کارگزاران دستگاه قضا این سطح زندگی و این همه مشکلاتی که دامنگیر زندگی این عزیزان است زیبنده نظام نیست و باید چاره اندیشی جدی ای در جهت حل این مشکلات صورت بگیرد .

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود : تکریم قضات و کارکنان دستگاه قضا تکریم عدالت است اما باید متوجه باشیم که دادرسی منصفانه و گسترش عدالت علوی زمانی محقق می شود که کارگزاران این بخش دغدغه معیشت نداشته باشند .

وی افزود : مگر می‌شود دم از عدالت زد وبه کرامت و عزت کارگزاران عدالت و مبارزان خط مقدم جهاد قضایی بی توجه باشیم .

حسن پورضمن اعلان آمادگی مجمع نمایندگان استان برای حمایتهای قانونی در جهت حل مشکلات پرسنل قضایی استان خاطر نشان ساخت:شخصا و باجدیت تمام و پیگیری مجدانه در جهت رفع مشکلات کارکنان خط مقدم جهاد قضایی استان اقدام خواهم کرد .

شایان ذکر است در این جلسه صمیمی که به مدت دو ساعت به طول انجامید کارکنان و کارمندان دستگاه قضایی سیرحان به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانسیاسی
شناسه : 224743
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا