ملکه الیزابت ادمین شبکه های اجتماعی استخدام می کند

به گزارش جهان صنعتملکه بریتانیا برای مدیریت حساب‌های کاربری‌اش در توییتر و اینستاگرام، متخصص رسانه‌های اجتماعی استخدام می‌کند.

دربار سلطنتی بریتانیا شخصی را به عنوان «رئیس ارتباطات دیجیتالی» استخدام می‌کند تا به «حفظ وجهه عمومی و بین‌المللی ملکه» کمک کند.

در متنی که در لینکدین گذاشته‌ شده و تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر برای آن درخواست داده‌اند، آمده است: «با علم به اینکه میلیون‌ها نفر محتوایی را که منتشر می‌کنیم می‌بینند، به دنبال استخدام رئیس ارتباطات دیجیتالی هستیم که در کاخ باکینگهام اقامت کند. درخواست خود را همین جا بدهید.»

کسی که موفق به کسب این سمت شود، بسته به میزان تجربه‌اش بین ۴۵ تا ۵۰ هزار پوند در سال دستمزد می‌گیرد و کارش این است که بر حساب‌های کاربری خانواده سلطنتی نظارت کند، راهبردهای دیجیتالی ارائه دهد و مدیر گروه کوچکی از متخصصان رسانه‌های دیجیتالی باشد.

روزهای کاری هر هفته دوشنبه تا جمعه است و باید همه مراسم را اعم از بازدیدهای کشوری، مراسم اهدای جایزه و فعالیت‌های خانواده سلطنتی پوشش دهد.

از مزایای این شغل این است که هر روز ناهار رایگان و ۳۳ روز تعطیلات در سال دارد.

در این آگهی استخدام آمده: «وظیفه شما این است که با نگاه به آینده و با علم به فناوری‌های نوین و استفاده از خلاقیت خود به ارتباطات دیجیتالی ما سامان دهید و آن را بهبود بخشید. ما در فضای مجازی بسیار پرمخاطبیم. به همین دلیل حفظ وجهه ما و اثرگذاری بر مخاطب باید در صدر اولویت‌های کاری‌تان باشد. بهترین پاداش هم برای شما این خواهد بود که کارتان در سراسر دنیا پخش خواهد شد.»

۶ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر حساب‌ اینستاگرام خانواده سلطنتی را دنبال می‌کنند. مطالب‌شان در فیسبوک حدود ۵ میلیون بار پسند می‌شود. ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نیز حساب توییتر آن‌ها را دنبال می‌کنند.

سایر ردیف‌های شغلی خالی در کاخ باکینگهام در حال حاضر، عبارتند از دستیار اطلاعات و فروش بلیت، حسابرس ارشد فناوری اطلاعات و مدیر سفرهای دربار.

گفتنی است، ملکه اولین پیام توییتری‌اش را در سال ۲۰۰۴ و در جریان بازدید از موزه علوم لندن منتشر کرد.

ملکه خود را الیزابت آر معرفی کرد و در جریان افتتاح نمایشگاه عصر ارتباطات نوشت: «خوشحالم که امروز نمایشگاه عصر ارتباطات را در موزه علوم افتتاح می‌کنم و امیدوارم مردم از دیدن آن لذت ببرند.»

این توییت بیش از ۴۲ هزار بار پسند خورد و ۳۶ هزار بار بازنشر شد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 72103
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا