معرفی بهترین گوشی‌های موجود در بازار با قیمت کمتر از ۶ میلیون تومان

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: اگر دوست دارید یک تلفن هوشمند جدید و قدرتمند با شش میلیون تومان بخرید، گزینه‌های متعددی در اختیار دارید اما انتخاب باکیفیت‌ترین آن‌ها، شاید کار دشواری باشد. تلفن‌های هوشمند این لیست، با توجه به این که قیمتی فراتر از ۶ میلیون تومان ندارند، بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید با بودجه‌تان تهیه کنید.

سامسونگ مدل Galaxy A۵۰s ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: حدود ۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان

این مدل که در واقع نسخه به‌روزتر Galaxy A۵۰ است، تفاوت‌های عمده‌ای با آن ندارد. هر دو مدل صفحه نمایشی ۶.۴ اینچی با ابعادی یکسان دارند و ظرفیت باطری‌شان هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است. با این حال دوربین A۵۰s در مقایسه با مدل قدیمی‌تر که ۲۵ مگاپیکسل بود، به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده و پردازنده جدیدتری هم دارد. اما تفاوت اصلی A۵۰s با A۵۰ در طراحی قاب پشتی آن خلاصه می‌شود.

بنابراین اگر دوربین و پردازنده جدیدتر برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید با قیمتی کمتر به خرید A۵۰ فکر کنید و اگر عجله‌ای ندارید، می‌توانید منتظر مدل جدیدتر سری Galaxy A۵۰ یعنی Galaxy A۵۱ باشید.

شیائومی مدلMi ۹ Lite  ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: حدود ۴.۴۵۰.۰۰۰ تومان

محصولات شیائومی برای افرادی که نمی‌خواهند برای برندهای گران‌قیمت هزینه کنند اما به کیفیت آن‌ها نیاز دارند، گزینه‌های ایده‌آلی هستند. Mi ۹ Lite هم که در واقع نسخه ارزان‌تر پرچمدار این تولیدکننده چینی است، از این قاعده مستثنی نیست. سنسورهای ۴۸، ۸ و۲ مگاپیکسلی ترکیب دوربین‌های اصلی این تلفن هوشمند هستند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم خیال شما را برای عکس‌های باکیفیت راحت می‌کند. باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری با فناوری جدید Mi ۹ Lite این توانایی را دارد تا در کم‌تر از دو ساعت به شکل کامل شارژ شود.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی در کنار طراحی جذاب این تلفن هوشمند، این تلفن هوشمند را برای افرادی که سلیقه سختی دارند، به یک گزینه منطقی تبدیل کند.

سامسونگ مدل Galaxy A۷۰ ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: حدود ۴.۶۰۰.۰۰۰ تومان

تلفن‌های هوشمند متعددی با قیمتی کم‌تر از پنج میلیون تومان در بازار وجود دارند اما برای کسانی که تنها به خرید محصولات سامسونگ اعتقاد دارند، Galaxy A۷۰ بهترین انتخاب است. مانند Galaxy A۵۰s، حسگر اثرانگشت این تلفن هوشمند هم زیر صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی آن قرار دارد که در مقایسه با بیشتر محصولات بازار یک برتری جذاب است. سه دوربین ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی وظیفه عکاسی با این تلفن هوشمند را برعهده گرفته‌اند و دوربین سلفی آن هم ۳۲ مگاپیکسل کیفیت دارد.

باطری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری Galaxy A۷۰ باسرعت شارژ می‌شود و به لطف ظرفیت بالا، در پایان یک روز سخت کاری هم‌چنان در کنار شما خواهد بود. در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم، شما می‌توانید حافظه خارجی این تلفن هوشمند را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. با این حال نباید فراموش کنید که Galaxy A۷۱ معرفی شده و به زودی وارد بازار ایران می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید آخرین مدل این محصولات را داشته باشید، شاید بهتر است صبر کنید. البته اگر می‌خواهید پول بیشتری را هزینه کنید.

شیائومی مدل Mi ۹T ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: حدود ۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان

محصولات Mi ۹ شیائومی آن‌قدر محبوب شده‌اند که این تولیدکننده چینی از توسعه زیرمجموعه‌های آن رضایت داشته باشد. بنابراین Mi ۹T که یکی از جدیدترین مدل‌های شیائومی است، فناوری‌های تازه‌ای دارد. این تلفن هوشمند با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش ۶.۴ اینچی‌اش یک دوربین سلفی جذاب دارد. دوربین سلفی Mi ۹T درون این تلفن هوشمند پنهان شده و برای هر بار عکاسی، از بالای آن ظاهر می‌شود. این دوربین‌های سلفی مخفی‌شونده که اصطلاحا «پاپ آپ» نام دارند، مدتی است که در تلفن‌های هوشمند مطرح شده‌اند.

اما دوربین‌های اصلی این تلفن هوشمند هم خیره‌کننده است. سه لنز که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند، می‌توانند در عکاسی عریض، فوق عریض و تله‌فوتو به شما کمک کنند. هم‌چنین می‌توانید با سرعت‌های ۳۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم بر ثانیه با دوربین Mi ۹T فیلم‌برداری کنید. باطری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این تلفن می‌تواند به کسانی که عاشق عکاسی و فیلم‌برداری هستند، کمک کند ماجراجویی‌هایشان را ادامه دهند.

شیائومی مدل Mi ۹T Pro ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: حدود ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان

این تلفن هوشمند تقریبا هیچ تفاوت خاصی با مدل ۹T ندارد، به جز در پردازنده‌ای قدرتمند که در دنیای تلفن‌های هوشمند، نظیر ندارد. ابعاد، صفحه نمایش، باطری و حتی دوربین‌های این تلفن هوشمند با مدل ارزان‌تر هیچ تفاوتی ندارد. اما پردازنده ۷نانومتری آن، به حدی سریع است که نمی‌توانید تصور کنید. به دلیل همین پردازنده قدرتمند است که اختلاف قیمتی حدود ششصد هزار تومان میان ۹T و ۹T Pro توجیه می‌شود.

 

اخبار برگزیدهدانش و فناوری
شناسه : 79668
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا