محدودیت‌های کرونایی تعطیلات عید قربان در شرق تهران اعلام شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: سرهنگ علی سلیمانی روز سه‌شنبه گفت: محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸روز دوشنبه مورخ ۲۸ تیرماه آغاز شده و تا  ساعت هفت صبح  روز دوشنبه ۴ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان تهران (شرق استان تهران) ورود خودروهای شخصی با پلاک های دیگرشهرها به  شرق استان تهران ممنوع می باشد ضمن این که – سفر از-  به کلیه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسر کشور، مطلقاً ممنوع است.

سلیمانی اظهار داشت: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی، به منظور جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، تشدید کنترل ها در مبادی اصلی و فرعی ورودی و خروجی به مقصد شرق استان تهران اقدام می کنند.

وی گفت: خودروهای شخصی دارای پلاک شرق استان تهران در صورت مراجعه به مبادی خروجی ، به مبداء عودت داده شده و در صورت تکمین نکردن، اعمال قانون می‌شوند.

وی تأکید کرد:  نیروی انتظامی و فرمانداری ها در فاصله زمانی یاد شده ازصدور مجوز تردد غیراضطراری تعریف شده قبلی، مطلقاً خودداری می‌کنند و تمامی مجوزهای صادره قبل از این مصوبه، غیرقابل استفاده و باطل اعلام می گردد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن درخواست از کلیه همشهریان عزیز جهت عدم سفر و خروج از شهرستان های شرق استان تهران گفن: همانطور که قبلاً اعلام گردید ترخیص خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها تا پایان سال ۱۳۹۹ با تسهیلات ویژه ادامه دارد از مالکین و متصرفین خودروهای توقیفی درخواست می‌شود به منظور ترخیص خودروهای خود به مراکز خدمات پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 204210
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا