مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس صادر شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سید مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش صورت گرفته از سوی حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و عزیزی خادم رییس محترم فدراسیون فوتبال، مسوولان سازمان لیگ و اقدامات و رایزنی‌های انجام شده، مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر شد.

وی گفت: تمام مدارک لازم در اختیار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

صدری گفت: مواردی که در حال حاضر در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ ای وجود داشت در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است ولی با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال اقدامات این موانع برطرف شد. هواداران نگران نباشند، مجوز صادر شد و تمام اقدامات داخلی انجام شده است و تمام مدارک درخواستی نیز برای AFC ارسال می‌شود.

سرپرست پرسپولیس در پایان با تشکر از زحمات آقایان سجادی و عزیزی خادم، گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال به احترام هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس حمایت لازم برای صدور مجوز حرفه ای را به عمل آوردند.

مجوز حرفه‌ای استقلال هم صادر شد

پس از روزها کش و قوس سرانجام باشگاه استقلال موفق شد مجوز حرفه ای را دریافت کند.

در شرایطی که شایعات بسیار زیادی پیرامون حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت، آبی ها موفق شدند مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را به دست بیاورند.

باخبر شدیم مجوز حرفه ای استقلال نیز تا ساعتی دیگر صادر می‌شود و هواداران این تیم نیز خیالشان بابت حضور در آسیا راحت خواهد شد. خصوصا حالا که فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در فضای مجازی خبر حذف از لیگ قهرمانان را تکذیب و ابراز امیدواری کرده که مشکل پیش آمده به زودی حل شود.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 225594
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا