قیمت طلای جهانی امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش جهان صنعت نیوز:   بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷۸۵ دلار و۸۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته به ۱۷۸۸ دلار و ۹۷ سنت صعود کرده بود که بالاترین قیمت یک هفته گذشته بود.

 در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷۸۸ دلار رسید.

دلار آمریکا که اغلب یک ارز مطمئن شناخته می شود در معاملات روز جاری ۰.۱ درصد صعود کرد.

استفن اینس از شرکت مدیریت دارایی اس پی آی گفت: به نظر می رسد اندکی تقاضا برای خرید دلار وجود دارد اما به شکلی نیست که طلا را کاملا از مسیر صعودی خارج کند زیرا احتمالا بانک مرکزی آمریکا در سمپوزیوم جکسون هال به برنامه تعدیل محرک مالی اشاره ای نکند. با این حال روند صعودی طلا نسبتا محدود خواهد بود.

آمار اخیر که افت شدید اعتماد مصرفی آمریکا و کاهش بزرگتر از حد انتظار شاخص تجاری تولید ایمپایر استیت نیویورک را نشان داده اند، تا حدودی از نگرانیها نسبت به تحکیم زودتر از موعد سیاست پولی آمریکا کاسته اند. اکنون بازار منتظر انتشار آمار خرده فروشی آمریکا و همچنین جزییات نشست سیاست پولی ژوییه بانک مرکزی آمریکاست که روز چهارشنبه منتشر می شود.

بر اساس گزارش رویترز، بازارهای آسیایی به دلیل اضطراب سرمایه گذاران از افزایش موارد ابتلا به کرونای دلتا و تحولات افغانستان، در ابتدای معاملات نزولی بودند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۲۳ دلار و ۸۵ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، ۱۰۲۰ دلار و ۶۹ سنت معامله شد. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش، به ۲۵۷۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 209824
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا