زارع پور بداند با فیلترینگ ریشه ش خشک می‌شود/ جهرمی اهل جدل بود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در دوران بررسی صلاحیت های وزرای رئیسی نیز برخی از نمایندگان از این موضوع انتقاد کرده بودند و گفتند چگونه فردی که می خواهدعملا به عنوان بالاترین مقام مسئول در عرصه شبکه های اجتماعی قرار گیرد در در این فضا حضور ندارد اما گویا وزیر رئیسی رویه پیشین خود را قرار است دهد و همچنان بر موضع خود در مورد شبکه های اجتماعی پافشاری می کند.

هرچند زارع پور مدعی شده که نگاه منفی ای به شبکه های اجتماعی ندارد اما برخی حضور او در وزارت ارتباطات را به معنای آغاز فیلترینگ گسترده این شبکه ها می دانند.

سید محمد غرضی وزیر وزارتخانه پست تلگراف و تلفن  (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعلی) در دولتهای چهارم، پنجم و ششم در گفت و گو با جهان صنعت نیوز با اشاره به نگاه متفاوت زارع پور به شبکه های اجتماعی می گوید: این تکنولوژی ها  روز به روز وسیع تر و فراگیرتر می شود، اگر مسئولین جدید این موضوع را بپذیرند و به آن تن دهند،دنیا و آخرتشان آباد خواهد شد.

او در خصوص پیش بینی هایی که در مورد ایجاد محدودیت در شبکه های اجتماعی در دولت جدید مطرح می شود، نیز بیان می کند:اگر مسئولین جدید به دنبال محدودسازی بروند، ریشه‌شان خشک می شود.

انتقادات وزیر سابق ارتباطات به زارع پور ختم نشد؛ گویا غرضی دل خوشی از محمدجواد آذری جهرمی هم ندارد.

غرضی در گفت و گو با جهان صنعت مدعی شده که جهرمی دشمنان خود را تشویق به جدل و بحث و فشار به مردم می کرد.

او با بیان اینکه معارض را نباید تحریک کرد، تاکید می کند این اقدام جهرمی موجب شد تا فشارها به مردم توسط معارضین افزایش پیدا کند.

غرضی حضور جهرمی در وزارت ارتباطات را در کل مفید ارزیابی می کند اما می گوید باید بپذیریم که او اهل جدل بود.

 

اخبار برگزیدهخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 214538
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا