رییسی:‌ محدودیت‌های تردد شبانه لغو شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  علیرضا رییسی روز یکشنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی تصریح کرد: اعمال هر محدودیتی با هدف سلامت مردم بود و اگر منع تردد شبانه ایجاد شد برای این بود که دورهمی های صورت نگیرد و بدنبال آن شیوع کرونا گسترش نیابد.  


وی گفت: باید توجه کرد که ایجاد هر محدودیتی به خاطر حفظ سلامت مردم بوده است.

رییسی ادامه داد: با توجه به اینکه مراکز واکسیناسیون افزایش یافته و  مراکز شبانه روزی هم ایجاد شده است برداشتن و لغو منع تردد به این معنا نیست که دورهمی ها برگزار شود و خواهش ما از مردم این است که با برداشتن منع تردد در خیابان نچرخند و فقط برای تزریق واکسن کرونا از منزل خارج شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: نکته دیگر اینکه مردم بدانند با تزریق واکسن ایمنی کامل را ندارند و بر این باور نباشند که می توانند ماسک نزنند.

وی در پاسخ به سوال مجری با تاکید براینکه پس شما لغو منع تردد را اعلام می کنید، تصریح کرد: البته من یواشکی اعلام می کنم که منع تردد برداشته شده است، اما مردم بیرون نیایند، مگر در همان ساعات منع تردد برای تزریق واکسن بیرون بیایند.

همانطور که پیش از این اعلام شده، برابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا، تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر تمام شهرهای کشور با هر وضعیت کرونایی اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع بوده و خودروهای غیرمجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.  

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 215101
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا